שר המשפטים לוין: "תגבו את ראש ממשלה בזמן מלחמה"

המהדורה המרכזית No Comments on שר המשפטים לוין: "תגבו את ראש ממשלה בזמן מלחמה"

שר המשפטים יריב לוין התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן וטען: "העם צריך לתת לראש הממשלה נתניהו גיבוי מלא". לוין הזכיר גם כי "ההכנות למתקפת הטרור החלה עוד לפני הקמת הממשלה הנוכחית". על סגירת משרדי ממשלה: "יש לא מעט שרים שאפשר לומר עליהם שהם פחות נחוצים"

צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר המשפטים יריב לוין התראיין ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לסאגה סביב ראש הממשלה נתניהו והציוץ שמחק: "העם צריך לתת לראש הממשלה גיבוי מלא. לאחר שלושה שבועות שראש הממשלה מותקף ללא הרף הוא אמר את מה שאמר וגם מיהר להתנצל אח"כ. צריך לתת לו לעשות את תפקידו" אמר לוין. "האויבים שלנו מנסים לפגוע בנו בכל תחום. ההכנות למתקפת הטרור החלה עוד לפני הקמת הממשלה הנוכחית. אבל זה לא הזמן לעסוק בשאלות האחריות והאשמה, וגם לא לדבר על ועדת החקירה, כרגע צריך להיות ממוקדים במטרה".

באשר למערכת המשפטית אמר לוין: "אנחנו רואים שינוי בגישת מערכת המשפט מול הטרור, שינוי נהלי הפתיחה באש, סוגיית שלילת האזרחות ממחבלים, ועוד". לוין התייחס גם לשאלת סגירת משרדי ממשלה ואמר: "כל שר עוסק בענייני משרדו וכך צריך להיות, יש לא מעט שרים שאפשר לומר עליהם שהם פחות נחוצים אבל כל אחד עובד ועושה את מלאכתו. נצטרך לבצע קיצוץ רוחבי רחב".

האזינו



0 תגובות